SZKOLENIA PSYCHOLOGICZNE :: POMOC PSYCHOLOGICZNA :: ZAĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE DLA DZIECI
STRONA GŁÓWNA O NAS OFERTA HARMONOGRAM SZKOLEŃ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY WSPÓŁPRACUJĄ Z NAMI GALERIA KONTAKT REGULAMINListopad 24 2014 03:24:36
Nawigacja
HARMONOGRAM SZKOLEŃ
POMOC PSYCHOLOGICZNA
DORADZTWO ZAWODOWE
AKADEMIA DZIECKA "PUCHATEK"
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 51
Najnowszy Użytkownik: kola6662
Witamy


Serdecznie witamy na stronie
Psychologicznego
Centrum Rozwoju



Uprzejmie zapraszamy
do zapoznania się z naszą ofertą





Image and video hosting by TinyPic
[kliknij]




Image and video hosting by TinyPic
[kliknij]




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
Program StART



WARSZTAT KWALIFIKACYJNY



"Program st-ART" - kształtowanie umiejętności
i Trening Zastępowania Agresji dzieckaŸŸŸ.



TERMIN: 

24 - 26.04.2015 r., (piątek, sobota, niedziela)

GODZINA: 

09:00 - 18:00
- piątek
09:00 - 18:00
- sobota
0
9:00 - 18:00 - niedziela

LOKALIZACJA: 

Hotel "LOGOS"
ul. Akademicka 4, Lublin
sala nr 117 

KOSZT: 
• 1 100 zł osoby uczące się 
• 1 250 zł osoby pracujące
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy 

PROWADZĄCY: 
mgr Ewa Morawska
*** Certyfikowany Licencjonowany Mistrz Trenerski, posiada certyfikat mistrzowski wydany przez Barrego Glicka (G&G Consultants, USA)

*** mgr ped. opiekuńczo-wychowawczej i szkolnej, Ewa Joanna Morawska, jest pedagogiem, trenerem komunikacji interpersonalnej i jedyną w Polsce, a jedną z dwóch kobiet na świecie, promowanych przez twórców ART® jako Master Trainer (Mistrz Trenerski) Treningu Zastępowania Agresji (ART)®. Posiada certyfikat trenerski prof. A. Godsteina (Syracuse University, NY).


ZAKOŃCZENIE:
 

certyfikat zaświadczający uczestnictwo w szkoleniumateriały szkoleniowe, w tym podręcznik "Kształtowanie umiejętności prospołecznych małego dziecka" McGinnis i Goldsteina, przewodnik metodyczny "st-ART", pakiet pomocy dydaktycznych (kwestionariusze diagnostyczne, scenariusze ćwiczeń, formularze, zeszyt ucznia, wlepki umiejętności).

*** Dostępne są do wyboru przez uczestnika kursu dwa rodzaje pakietów pomocy dydaktycznych, zróżnicowane ze względu na podstawę programową:
a) pakiet dla dzieci w wieku przedszkolnym
b) pakiet dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym (klasa 1-3).


ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, nauczyciele, wychowawcy, personel administracyjny szkoły, rodzice uczniów, socjoterapeuci, socjolodzy, wykładowcy - trenerzy, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m. in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

CEL:
"Program st-ART" - kształtowanie umiejętności i Trening Zastępowania Agresji dzieckaŸŸŸ doskonali kompetencje prowadzenia treningu umiejętności prospołecznych z dziećmi. Pomaga kształtować klimat bezpieczeństwa w przedszkolu i w edukacji wczesnoszkolnej.

Idea „Programu st-ART” opiera się na treningu umiejętności prospołecznych z wykorzystaniem procedur Treningu Zastępowania Agresji (TZA – ART).

Model edukacyjny „Programu st-ART” obejmuje uwzględnienie wielu umiejętności, w zależności od wieku i potrzeb uczniów, m. in: wspierania zadań rozwojowych i zaspokajania potrzeb dziecka, ułatwianie radzenia sobie z trudnościami i zapobiegania zachowaniom problemowym.

Zadaniem "Programu st-ART" jest doskonalenie umiejętności dzieci, niezbędnych dla ich pomyślnego funkcjonowania w szkole i społeczności, zwłaszcza takich, które mogą być alternatywą zachowań niedojrzałych, agresywnych, bądź wycofujących. Realizacja tego zadania wspomaga osiągnięcie celu strategicznego, jakim jest szkoła przyjazna uczniom, ich rodzicom i nauczycielom, wychowująca dzieci na odpowiedzialnych i produktywnych członków społeczeństwa.

Adresatem „Programu st-ART” jest cała populacja dzieci uczęszczających do przedszkoli lub klas wczesnoszkolnych (1-3) zaś realizatorami są nauczyciele (trenerzy). „Program st-ART” realizowany jest przez nauczycieli na lekcjach oraz podczas przerw, jeżeli zachodzą okoliczności, które autorzy ART nazwali „chwytaniem okazji podatności na naukę”. Nauczanie umiejętności jest wykonywane (ćwiczone) w szkole, w domu i w środowisku rówieśniczym uczniów.

"Program st-ART" jest wyposażony w pomoce dydaktyczne, takie jak plakaty umiejętności, nalepki umiejętności, przewodnik metodyczny dla nauczyciela, zeszyt umiejętności ucznia, informator dla rodziców. Dziennik programu otrzymuje każdy nauczyciel realizujący program. Dziennik składa się z dwu części. Cześć pierwsza, metodyczna, zawiera wskazówki dotyczące reguł i procedur "Programu st-ART". Część druga to scenariusze kolejnych lekcji treningu umiejętności. Zeszyt umiejętności, który otrzymuje każdy uczeń, zawiera scenariusze umiejętności i miejsce na odnotowanie wykonania ćwiczeń domowych. Broszura dla rodziców pt. „Jak rodzice mogą pomóc swojemu dziecku w uczeniu się umiejętności prospołecznych” zawiera informacje o programie i wskazówki, takie jak dla trenerów transferu.

„Program st-ART” odpowiada na zapotrzebowanie placówek dotyczące takich form wychowawczo-profilaktycznych, które mogą być zintegrowane ze szkolnym programem nauczania, programem wychowawczym szkoły i szkolnym programem profilaktyki. Technicznie „Program st-ART”  postrzegamy jako dodatkowy przedmiot szkolny, posiadający własne treści, wskazówki metodyczne, pomoce dydaktyczne i realizowany w programie szkoły, podczas godzin lekcyjnych.

NA KURSIE UZYSKUJE SIĘ KOMPETENCJE DO:
- prowadzenia treningu umiejętności prospołecznych z uczniem
- radzenia sobie z trudnościami wynikającymi z zachowania uczniów
- budowania partnerstwa z rodzicami uczniów

PROGRAM SZKOLENIA ZAWIERA:
- modelowanie umiejętności.
- ćwiczenie i trening umiejętności
- udzielanie informacji zwrotnych
- trening transferu
- kwestionariusze i formularze diagnozy umiejętności
- planowanie treningu umiejętności w grupie uczniowskiej
- kierowanie grupą
- wzmacnianie motywacji
- prezentowanie kroków umiejętności
- prowadzenie ćwiczeń
- wykonywanie umiejętności
- rozwiązywanie trudności

NA KURS "Program st-ART" SKŁADA SIĘ:
Szkolenie trenerskie 30-godzinne (warsztat trenerski 4 dni). Po szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Po kursie uczestnicy mogą podjąć praktykę, celem pozyskania zaliczenia praktyki trenerskiej w zakresie "Programu st-ART" 

1) Jeżeli uczestnik ukończy samo szkolenie, bez praktyki i superwizji swojej pracy, otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. 

2) Jeżeli uczestnik ukończy szkolenie, praktykę i superwizję swojej pracy, otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wraz z poświadczeniem zaliczenia praktyki trenerskiej w zakresie "Programu st-ART". 

Uczestnicy, którzy chcą przeprowadzić praktykę trenerską, zobowiązani są po warsztacie uzupełnić wiedzę teoretyczną z podręcznika, przeprowadzić w czasie do 3 miesięcy co najmniej 10 godzin samodzielnego treningu START z grupą uczniów oraz przedstawić dokumentację praktyki do zaliczenia. W trakcie praktyki uczestnicy kursu mogą bez dodatkowych opłat korzystać z konsultacji (pocztą E-mail). 

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ: 
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik pracy, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy: 
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340
 

 
 
P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011
Diagnoza i pomoc psychologiczna w zakresie uzależnień niemechanicznych: internet, hazard, seks.
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY


Diagnoza i pomoc psychologiczna
w zakresie uzależnień niemechanicznych: Internet, hazard, seks.

 

TERMIN:
09.11.2014 (niedziela)

GODZINA:
10:00 - 16:00

LOKALIZACJA:
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)

KOSZT: 
• 260 zł osoby uczące się 
310 zł osoby pracujące 
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
mgr Weronika Rudzińska
*** terapeuta ds. uzależnień, trener

ZAKOŃCZENIE: 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, wykładowcy - trenerzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU:
1. Uzależnienia behawioralne - czym jest?
- diagnoza
- objawy uzależnienia
- wspólne cechy uzależnień behawioralnych
- triada mechanizmów
- wyjaśnienie powstawania (model biomedyczny, psychodynamiczny, poznawczo- behawioralny)
2. 
Hazard – gra, zabawa, uzależnienie - kiedy przyjemność staje się potrzebą?
- definiowanie pojęć
- diagnozowanie – objawy charakterystyczne dla poszczególnych faz rozwoju problemu, diagnostyka patologicznego hazardu według ICD - 10 i DSM - IV
Testy i kwestionariusze diagnostyczne m.in. SOGS
- błędy poznawcze
- zadania programu terapii
3. Uzależnienie komputerowe – człowiek i internet
- korzystanie a występowanie uzależnienia
- osobowościowe uwarunkowania
- kryteria diagnostyczne
- podtypy
- abstynencja? - na co umawiamy się z pacjentem
4. Seks- czy można uzależnić się od seksu?
- diagnoza - objawy
- mechanizm uzależnienia od seksu - trzy fazy rozwijania się seksoholizmu
- szkody zdrowotne
- wyjaśnienie genezy załogowych zachowań seksualnych - NZS
5. Strategie pracy psychoterapeutycznej z osobą uzależnioną behawioralnie
- nawiązanie kontaktu
- rozpoznawanie problemów osobistych
- ustalenie specyfiku gotowości do zmiany
- faza zmiany nastawień pacjentów do terapii i zmiany osobistej
- rozbrajanie mechanizmów
- strategie służące zmianie schematów
- proces uczenia się 
- nawroty- jak sobie radzić?

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik trenerskich, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 



P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Zaburzenia lękowe u dzieci i młodzieży - diagnoza i terapia
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY



Zaburzenia lękowe
u dzieci i młodzieży - diagnoza i terapia.

 

TERMIN:
11.01.2015 (niedziela)
 
GODZINA: 
09:00 - 15:00 

LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)

KOSZT: 
• 260 zł osoby uczące się 
• 310 zł osoby pracujące  
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
dr Anita Rawa - Kochanowska
*** psycholog, trener

ZAKOŃCZENIE: 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, wykładowcy - trenerzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU:
1. Definicja lęku, komponenty lęku:
        - aspekt poznawczy,
        - aspekt somatyczny,
        - aspekt emocjonalny,
        - aspekt behawioralny.
2. Treść lęków dziecięcych
3. Rodzaje zaburzeń lękowych u dzieci:
        - lęki separacyjne,
        - zespół lęku napadowego,
        - fobia społeczna,
        - zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
        - zaburzenia konwersyjne (dysocjacyjne).
4. Metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami lękowymi
        - bajki terapeutyczne,
        - rysunki terapeutyczne,
        - obrazowanie emotywne,
        - zabawa i relaksacja,
        - terapia poznawczo-behawioralna: program Coping Cat, program FRIENDS.
5. Modelowanie zachowań w środowisku rodzinnym i rówieśniczym.
6. Ćwiczenie wybranych metod pracy.

 

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik trenerskich, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach.

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 



P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Metoda Dobrego Startu II° – sesja praktyczna.
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT DOSKONALĄCY

Metoda Dobrego Startu
M. Bogdanowicz



*** KURS REKOMENDOWANY PRZEZ PROF. M. BOGDANOWICZ ***
Autorski program Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej
współautorów Metody Dobrego Startu

 

TERMIN: 
06 - 07.12.2014 (sobota, niedziela) 

GODZINA: 

10:00 - 18:30

LOKALIZACJA: 

Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)



KOSZT: 
• 400 zł osoby uczące się 
• 450 zł osoby pracujące
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy 

PROWADZĄCY: 

mgr Ewa Jakacka, mgr Małgorzata Barańska 
*** współautorzy i trenerzy Metody Dobrego Startu , osoby upoważnione przez prof. M. Bogdanowicz do prowadzenia szkoleń z zakresu MDS 

ZAKOŃCZENIE: 

certyfikat zaświadczający o uczestnictwie w szkoleniu z Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz prowadzonym przez trenera MDS

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, nauczyciele, rodzice szukający sposobów wspomagania rozwoju swoich dzieci, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, wszystkie osoby zainteresowane

CEL SZKOLENIA

I Poznanie głównych założeń Metody Dobrego Startu:

  • Jakie są cele Metody Dobrego Startu?
  • Dla kogo jest przeznaczona Metoda Dobrego Startu?
  • Jak przebiegają zajęcia prowadzone Metodą Dobrego Startu?
  • Jakie są warianty Metody Dobrego Startu?
  • Jak organizować zajęcia prowadzone Metodą Dobrego Startu i jak wykorzystywać tę metodę w pracy z grupą przedszkolną, klasą pierwszą i na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych?
  • Dlaczego Metoda Dobrego Startu jest skuteczna?

II Poznanie programów przeznaczonych do pracy Metodą Dobrego Startu:

  • Metoda Dobrego Startu. Piosenki do rysowania, Bogdanowicz M., Barańska M.,Jakacka E. – dla dzieci w wieku przedszkolnym
    i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu. Od wierszyka do rysunku dla 3-4-latków, Bogdanowicz M., Barańska M., Jakacka E. – dla dzieci w wieku przedszkolnym i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu. Od wierszyka do rysunku dla 5-latków, Bogdanowicz M., Barańska M.,Jakacka E. – dla dzieci w wieku przedszkolnym i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu Od piosenki do literki cz. 1 i 2, Bogdanowicz M., Barańska M., Jakacka E dla dzieci 6-7-letnich i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu Od wierszyka do literki, Bogdanowicz M., Barańska M., Jakacka E. – dla dzieci 6-7-letnich i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu Od wierszyka do literki, dwuznaku i zmiękczenia, Bogdanowicz M., Barańska M.,Jakacka E. – dla dzieci 6-7-letnich i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

III Nabycie praktycznych umiejętności:

  • prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • konstruowania scenariusza zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu,
  • samodzielnego dobierania i układania piosenek i wzorów graficznych,
  • wykorzystywania obserwacji prowadzonych podczas zajęć do stwierdzania rodzaju i nasilenia trudności w uczeniu się oraz postępów czynionych przez dzieci. 


    Uczestnicy kursu poznają i ćwiczą m.in. następujące umiejętności:

- prowadzenie zajęć Metodą Dobrego Startu dla przedszkolaków,
- prowadzenie zajęć MDS dla uczniów najmłodszych klas (a także dzieci starszych, mających specjalne potrzeby edukacyjne),
- opracowywanie poszczególnych typów ćwiczeń właściwych dla MDS,
- opracowywanie scenariusza zajęć MDS,
- opracowywanie wzorów graficznych służących do zajęć MDS.

 
PROGRAM KURSU: 
1. Teoretyczne wprowadzenie do Metody Dobrego Startu.
2. Przykładowe zajęcia praktyczne – wprowadzenie wzoru graficznego na podstawie piosenki z publikacji "Piosenki do rysowania".
3. Przykładowe zajęcia praktyczne – wprowadzenie litery na podstawie piosenki z publikacji "Od piosenki do literki cz. 1".
4. Prezentacja wzorów graficznych oraz wierszyków i piosenek (wraz z ćwiczeniami ruchowo-słuchowo-wzrokowymi) z publikacji "Piosenki do rysowania i Od wierszyka do rysunku dla 3-4-latków i 5-latków".

5. Samodzielne układanie wzorów graficznych i odpowiadających im piosenek.
6. Ćwiczenia ruchowo-słuchowe i ruchowo-słuchowo-wzrokowe na podstawie piosenek i wierszyków oraz wzorów graficznych (liter) z publikacji "Od piosenki do literki – cz. 1 i 2".
7. Konstruowanie scenariusza zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu. 

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ: 

omówienia teoretyczne, ćwiczenia praktyczne, forma warsztatowa

ZAPISY:

Formularz zgłoszeniowy: 
www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 
P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011
Pomoc psychologiczna ofiarom wypadków komunikacyjnych.
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY



Pomoc psychologiczna ofiarom wypadków komunikacyjnych. 

 

TERMIN: 
17.05.2014 (sobota)

GODZINA:
 
10:00 - 16:00 

LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)

KOSZT: 
• 260 zł osoby uczące się 
• 310 zł osoby pracujące  
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
mgr Aneta Lutomska
*** psycholog, psychoterapeuta, certyfikowany coach, trener

ZAKOŃCZENIE:
 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU:
1. Rozpoznanie i ocena kryzysu.
- Stadia reakcji na wydarzenie o charakterze ciężkiego wypadku komunikacyjnego.
- Interwencja kryzysowa.
- Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej.
2. Cechy charakterystyczne dla osób prowadzących interwencję.
3. Śmierć nagła, niespodziewana, tragiczna i o dramatycznym przebiegu.
4. Skutki psychologiczne dla osób doświadczających zdarzenia komunikacyjnego. Syndrom ocalałego.
5. PTSD - tzw. Zespół Stresu Pourazowego - konsekwencja uczestniczenia w wydarzeniu traumatycznym.
6. Techniki stosowane w celu nawiązania kontaktu z poszkodowanym.
- Elementy rozmowy z osobą poszkodowaną.
- Przekazywanie trudnych wiadomości o śmierci.
7. Żałoba  związana  ze śmiercią nagłą i niespodziewaną.
8. Fazy zmagania się z doświadczeniem wypadku komunikacyjnego.
9. Strategie interwencyjne po wypadkach komunikacyjnych.
- Czynniki wpływające na powrót do równowagi w sytuacjach wypadków komunikacyjnych.

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik trenerskich, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach.


ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 

P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Jak zrozumieć i przeciwdziałać zjawisku agresji wśród młodzieży
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY


Jak zrozumieć i przeciwdziałać zjawisku agresji wśród młodzieży.

  

TERMIN: 
17.05.2014 (sobota)

GODZINA: 
09:00 – 15:00 


LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 (sala konferencyjna) 
- parter
 

KOSZT: 
• 260 zł osoby uczące się
• 310 zł osoby pracujące 
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy 

PROWADZĄCY: 
dr Iwona Gryniuk – Toruń 
*** psycholog, terapeuta, trener

ZAKOŃCZENIE: 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU: 
* aktualizacja

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ: 
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik terapeutycznych, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy: 
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 

P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Zachowania opozycyjno - buntownicze u młodzieży. Diagnoza i pomoc psychologiczna.
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY


Zachowania opozycyjno - buntownicze u młodzieży.
Diagnoza i pomoc psychologiczna.

  

TERMIN: 
05.04.2014 (sobota)

GODZINA: 
09:00 – 15:00 


LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 (sala konferencyjna) 
- parter
 

KOSZT: 
• 270 zł osoby uczące się
• 320 zł osoby pracujące 
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy 

PROWADZĄCY: 
dr Iwona Gryniuk – Toruń 
*** psycholog, terapeuta, trener

ZAKOŃCZENIE: 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU: 
* aktualizacja

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ: 
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik terapeutycznych, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy: 
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 

P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Metoda Dobrego Startu - sesja praktyczna.

NA FB

Jak zrozumieć i przeciwdziałać zjawisku agresji wśród młodzieży.

NA FB

Zagrożenia dla dzieci i młodzieży płynące z Internetu - pomoc psychologiczna.



WARSZTAT SZKOLENIOWY


Zagrożenia dla dzieci i młodzieży płynące z Internetu 

- pomoc psychologiczna.


TERMIN:
16.03.2014 (niedziela)

 
GODZINA: 
10:30 - 16:30 

LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)


KOSZT: 
• 260 zł osoby uczące się 
• 310 zł osoby pracujące  
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
mgr Łukasz Łagód
*** psycholog, trener

ZAKOŃCZENIE:
 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, wykładowcy - trenerzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU:
1. Internet krótka charakterystyka i historia.
2. Formy aktywności Internautów - różnorodne sposoby spędzania czasu w Sieci.
3. Najczęstsze zagrożenia płynące z niewłaściwego korzystania z Internetu - związek z rozwojem i wychowaniem.
4. Analiza aktywności internautów - doświadczenia własne.
5. Cyberprzemoc jako szczególne zagrożenie płynące z Internetu.
6. Pomoc i wsparcie dzieci i młodzieży korzystającym z zagrażających zasobów Internetu.


FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, dyskusja kierowana, prezentacje programów wsparcia dzieci i młodzieży, prezentacja przypadków

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340



P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Trening asertywności, czyli jak stać się asertywnym.



WARSZTAT SZKOLENIOWY



Trening asertywności, czyli jak stać się asertywnym.


TERMIN:
23.03.2014 (niedziela)
 
GODZINA: 
09:00 - 18:00 

LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)


KOSZT: 
• 300 zł osoby uczące się 
• 350 zł osoby pracujące  
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
dr Anita Rawa - Kochanowska
*** psycholog, trener

ZAKOŃCZENIE:
 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, wykładowcy - trenerzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU:
1. Podstawowe informacje na temat asertywności - pozycje psychologiczne jako źródło asertywności; różnice między stylem asertywnym, agresywnym, uległym.
2. 
Mapa asertywności: obszary zachowań asertywnych i nieasertywnych uczestników warsztatu; stworzenie banku sytuacji problemowych.
3. 
Prawa człowieka wiążące się z asertywnością - implikacje praktyczne.
4. 
Ćwiczenia praktyczne:
    - asertywna odmowa,
    - radzenie sobie z krytyką,
    - asertywny monolog wewnętrzny,
    - wyrażanie własnych opinii i przekonań,
    - praca nad indywidualnymi obszarami problemowymi uczestników warsztatu.
5. 
Gdy wszystko inne zawiedzie - szczególne strategie asertywne.
6. C
zy musimy być asertywni, czy asertywność może szkodzić? - dyskusja podsumowująca.


FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik trenerskich, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach.

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340



P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Brak postów.


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie