SZKOLENIA PSYCHOLOGICZNE :: POMOC PSYCHOLOGICZNA :: ZAĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE DLA DZIECI
STRONA GŁÓWNA O NAS OFERTA HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2014 FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY WSPÓŁPRACUJĄ Z NAMI GALERIA KONTAKT REGULAMINLipiec 24 2014 16:21:00
Nawigacja
HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2014
AKADEMIA DZIECKA "PUCHATEK"
PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE
DORADZTWO ZAWODOWE
Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 50
Najnowszy Użytkownik: ester1975
Witamy


Serdecznie witamy na stronie
Psychologicznego
Centrum Rozwoju



Uprzejmie zapraszamy
do zapoznania się z naszą ofertą





Image and video hosting by TinyPic
[kliknij]




Image and video hosting by TinyPic
[kliknij]




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
Trener grupowy (facilitator) treningu zastępowania agresji (ART)
KURS KWALIFIKACYJNY



WARSZTAT KWALIFIKACYJNY


ART ORYGINAL (FACILITATOR):
Trener Grupowy Treningu Zastępowania Agresji TZA - ART® 


TERMIN: 
23 - 26.10.2014 (czwartek, piątek, sobota, niedziela)

 

GODZINA:
9:00 - 18:00 - czwartek
9:00 - 18:00 -
piątek
9:00 - 18:00 - sobota
9:00 - 18:00 - niedziela

LOKALIZACJA: 
Hotel "LOGOS"
ul. Akademicka 4, Lublin
numer sali 115


KOSZT:

• 1 300 zł osoby uczące się
• 1 450 zł osoby pracujące
*** cena obejmuje: udział w kursie, materiały dydaktyczne, certyfikat zaświadczający uczestnictwo w warsztacie, serwis kawowy


PROWADZĄCY:
mgr Ewa Morawska
*** Certyfikowany Licencjonowany Mistrz Trenerski, posiada certyfikat mistrzowski wydany przez Barrego Glicka (G&G Consultants, USA)

*** mgr ped. opiekuńczo-wychowawczej i szkolnej, Ewa Joanna Morawska, jest pedagogiem, trenerem komunikacji interpersonalnej i jedyną w Polsce, a jedną z dwóch kobiet na świecie, promowanych przez twórców ART® jako Master Trainer (Mistrz Trenerski) Treningu Zastępowania Agresji (ART)®. Posiada certyfikat trenerski prof. A. Godsteina (Syracuse University, NY)

ZAKOŃCZENIE:
certyfikat z hologramem ART

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, trenerzy, terapeuci zajęciowi, pracownicy służb penitencjarnych, pracownicy policji, sądu, kuratorzy, nauczyciele, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, pracownicy pomocy społecznej, pracownicy organizacji pozarządowych, pracownicy służby zdrowia, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

Kurs  przeznaczony jest dla osób, które:
- pragną doskonalić swoje umiejętności zapobiegania konfliktom w sferze osobistej, rodzinnej lub zawodowej
- kierują młodzieżą, nauczają albo wychowują, albo zawodowo lub niezawodowo pomagają lub zamierzają pomagać młodym ludziom;
- w swoim otoczeniu mają osoby agresywne, są narażone na potencjalne napaści lub konflikty;
- przygotowują się lub doskonalą się w funkcji lub zawodzie trenera umiejętności społecznych, trenera biznesu, prowadzącego kursy i zajęcia grupowe;
- zawodowo kontaktują się z osobami agresywnymi;
- zamierzają uczyć innych nie-agresywnego zachowania;
- zamierzają uzyskać kwalifikacje trenera grupowego Treningu Zastępowania Agresji (ART®).

CEL SZKOLENIA
Warsztat trenerski Trenera Grupowego (Facilitatora)Treningu Zastępowania Agresji (ART)® według Arnolda P. Goldsteina i Barrego Glicka, z minimalną lokalizacją kulturową do warunków polskich, zaaprobowaną przez Autorów, przeznaczony jest głównie dla osób, które chcą prowadzić, indywidualnie lub grupowo, treningi zastępowania agresji dla odbiorców końcowych: w szkolnictwie, pomocy społecznej, wymiarze sprawiedliwości, terapii, itp. Trening Zastępowania Agresji może być realizowany w szkołach, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, resocjalizacyjnych i innych na poziomie wczesnej profilaktyki, poradnictwa, terapii itp. Zajęcia mogą być prowadzone grupowo lub indywidualnie. Ma także zastosowanie w oddziaływaniach wobec problemów dotyczących alkoholu i narkotyków. Posiada system kontroli jakości, a badania naukowe dowodzą jego efektywności. Doskonalenie umiejętności prospołecznych, samokontrola emocjonalna, rozstrzyganie dylematów moralnych pozwala nauczycielom, wychowawcom, rodzicom i uczniom na dokonanie modyfikacji w sposobie reagowania na trudne zachowania oraz uczenia się odważnych zachowań co ma bezpośrednie przełożenie na nieagresywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, radzenie sobie ze stresem, a także radzenie sobie w różnorodnych trudnych sytuacjach życiowych. Trening Zastępowania Agresji jest programem wielostronnej interwencji w oparciu o konstrukt teoretyczny poznawczo - behawioralny. Jest on ukierunkowany na zmianę zachowania agresywnego poprzez uczenie zachowań alternatywnych.

NA KURSIE UZYSKUJE SIĘ:
kompetencje do:
  przeprowadzenia praktyki trenerskiej, pełnienia funkcji trenera ART® oraz prawa do egzaminu trenerskiego.

ponadto:

•  prowadzenia treningu grupowego i indywidualnego z osobami agresywnymi;
•  nauczania nie-agresywnej komunikacji i nie-agresywnego zachowania;
•  nauczania kontroli emocjonalnej;
•  prowadzenia wnioskowania moralnego;

kwalifikacje do:
•  odbycia samodzielnej praktyki trenerskiej ART;
•  prowadzenia Treningu Zastępowania Agresji (ART®) dla odbiorców końcowych jako pierwszy trener;
•  współprowadzenia kursów Treningu Zastępowania Agresji (ART®) dla trenerów jako trener pomocniczy (drugi trener);

uprawnienia:

   do używania znaku towarowego "Trening Zastępowania Agresji (ART)®" w swoich niekomercyjnych treningach dla odbiorców końcowych i uzyskania licencji na treningi komercyjne

Na kurs Trenera Grupowego składa się:

Szkolenie trenerskie 40-godzinne (warsztat trenerski 4 dni). Po szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Po kursie uczestnicy mogą podjać praktykę, celem pozyskania dodatkowego certyfikatu ART:
praktyka kierowana (przeprowadzenie co najmniej 30 godzin treningu ART z odbiorcami końcowymi, w tym 15 godzin jako pierwszy trener). W trakcie praktyki, którą należy przeprowadzić w okresie 6 miesięcy od zakończenia szkolenia, uczestnicy mogą korzystać z konsultacji i doradztwa (standardowo pocztą e-mail);
po praktyce kierowanej jednodniowa sesja superwizyjno-egzaminacyjna, połączona z zaliczeniem praktyki trenerskiej i uzyskaniem certyfikatu trenera grupowego.

 
Różnice w zakresie ukończenia kursu:
1) Jeżeli uczestnik ukończy samo szkolenie, bez praktyki i superwizji swojej pracy, otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
2) Jeżeli uczestnik ukończy szkolenie, praktyki i superwizję swojej pracy, to otrzymuje certyfikat Trenera Grupowego

Egzamin jest dodatkowo płatny - cena: 295,20 brutto.

Sesja superwizyjna odbywa się po odbyciu praktyki przez szkolących się trenerów. Szkolący się superwizują swoją prace w Warszawie wedle terminów ustalonych przez Instytut Amity. Na warsztacie uczestnicy otrzymują całościową wiedzę na temat prowadzenia zajęć (w trakcie warsztatów przepracowują na "sobie" wszystkie komponenty treningu jako uczestnicy i prowadzący), która wystarcza do przeprowadzenia treningu zastępowania agresji

PROGRAM KURSU:
Program ART składa się z trzech komponentów:

  Trening umiejętności prospołecznych (co robić?), pozwala na przygotowanie się do radzenia sobie w przyszłych trudnych sytuacjach życiowych. Realizowany jest w oparciu o procedury modelowania, trenowania umiejętności, informacji zwrotnej, treningu uogólniającego skoncentrowanym na zwiększenie transferu. Umiejętności prospołeczne są podzielone na grupy:
1) wstępne umiejętności społeczne,
2) zaawansowane umiejętności społeczne,
3) umiejętności emocjonalne,
4) umiejętności alternatywne wobec agresji,5) umiejętności
kontroli stresu,                      
6) umiejętności planowania.

  Trening kontroli złości (czego nie robić?), uczy samokontroli, ponoszenia odpowiedzialności za swoją złość, co ma bezpośrednie przełożenie na rozwiązanie sytuacji problemowej. W tym celu wykorzystuje się kroki kontroli złości zgodnie z przyjętą procedurą: wyzwalacze, sygnały, reduktory, monity, samoocenę, zastosowanie umiejętności społecznej.


  Wnioskowanie moralne (jak odróżnić to co robić od tego czego nie robić?),  uczy procedur podejmowania decyzji, które zwiększają prawdopodobieństwo decyzji zaspokajających poczucie przyzwoitości, sprawiedliwości i uwzględnianie potrzeb i praw innych osób. Teoretycznymi podstawami dla procedur wnioskowania moralnego jest koncepcja rozwoju moralnego wg Lawrenca Kohlberga.


FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
Wykład seminaryjny z ćwiczeniami, prezentacja multimedialna, ćwiczenie umiejetności kontroli złości i podejmowania decyzji moralnych, warsztat trenerski.

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com

• tel. 509 970 340


P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011
Metoda Dobrego Startu II° – sesja praktyczna.
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT DOSKONALĄCY

Metoda Dobrego Startu
M. Bogdanowicz



Autorski program Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej
współautorów Metody Dobrego Startu



TERMIN: 
25 - 26.10.2014 (sobota, niedziela) 

GODZINA: 

10:00 - 18:30

LOKALIZACJA: 

Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)



KOSZT: 
• 400 zł osoby uczące się 
• 450 zł osoby pracujące
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy 

PROWADZĄCY: 

mgr Ewa Jakacka, mgr Małgorzata Barańska 
*** współautorzy i trenerzy Metody Dobrego Startu , osoby upoważnione przez prof. M. Bogdanowicz do prowadzenia szkoleń z zakresu MDS 

ZAKOŃCZENIE: 

certyfikat zaświadczający o uczestnictwie w warsztacie szkoleniowym z Metody Dobrego Startu prowadzonym przez współautorów - osoby upoważnione przez prof. M. Bogdanowicz do prowadzenia szkolenia z MDS.

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, nauczyciele, rodzice szukający sposobów wspomagania rozwoju swoich dzieci, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, wszystkie osoby zainteresowane

CEL SZKOLENIA

I Poznanie głównych założeń Metody Dobrego Startu:

  • Jakie są cele Metody Dobrego Startu?
  • Dla kogo jest przeznaczona Metoda Dobrego Startu?
  • Jak przebiegają zajęcia prowadzone Metodą Dobrego Startu?
  • Jakie są warianty Metody Dobrego Startu?
  • Jak organizować zajęcia prowadzone Metodą Dobrego Startu i jak wykorzystywać tę metodę w pracy z grupą przedszkolną, klasą pierwszą i na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych?
  • Dlaczego Metoda Dobrego Startu jest skuteczna?

II Poznanie programów przeznaczonych do pracy Metodą Dobrego Startu:

  • Metoda Dobrego Startu. Piosenki do rysowania, Bogdanowicz M., Barańska M.,Jakacka E. – dla dzieci w wieku przedszkolnym
    i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu. Od wierszyka do rysunku dla 3-4-latków, Bogdanowicz M., Barańska M., Jakacka E. – dla dzieci w wieku przedszkolnym i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu. Od wierszyka do rysunku dla 5-latków, Bogdanowicz M., Barańska M.,Jakacka E. – dla dzieci w wieku przedszkolnym i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu Od piosenki do literki cz. 1 i 2, Bogdanowicz M., Barańska M., Jakacka E dla dzieci 6-7-letnich i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu Od wierszyka do literki, Bogdanowicz M., Barańska M., Jakacka E. – dla dzieci 6-7-letnich i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Metoda Dobrego Startu Od wierszyka do literki, dwuznaku i zmiękczenia, Bogdanowicz M., Barańska M.,Jakacka E. – dla dzieci 6-7-letnich i dzieci starszych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

III Nabycie praktycznych umiejętności:

  • prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • konstruowania scenariusza zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu,
  • samodzielnego dobierania i układania piosenek i wzorów graficznych,
  • wykorzystywania obserwacji prowadzonych podczas zajęć do stwierdzania rodzaju i nasilenia trudności w uczeniu się oraz postępów czynionych przez dzieci. 


    Uczestnicy kursu poznają i ćwiczą m.in. następujące umiejętności:

- prowadzenie zajęć Metodą Dobrego Startu dla przedszkolaków,
- prowadzenie zajęć MDS dla uczniów najmłodszych klas (a także dzieci starszych, mających specjalne potrzeby edukacyjne),
- opracowywanie poszczególnych typów ćwiczeń właściwych dla MDS,
- opracowywanie scenariusza zajęć MDS,
- opracowywanie wzorów graficznych służących do zajęć MDS.

 
PROGRAM KURSU: 
1. Teoretyczne wprowadzenie do Metody Dobrego Startu.
2. Przykładowe zajęcia praktyczne – wprowadzenie wzoru graficznego na podstawie piosenki z publikacji "Piosenki do rysowania".
3. Przykładowe zajęcia praktyczne – wprowadzenie litery na podstawie piosenki z publikacji "Od piosenki do literki cz. 1".
4. Prezentacja wzorów graficznych oraz wierszyków i piosenek (wraz z ćwiczeniami ruchowo-słuchowo-wzrokowymi) z publikacji "Piosenki do rysowania i Od wierszyka do rysunku dla 3-4-latków i 5-latków".

5. Samodzielne układanie wzorów graficznych i odpowiadających im piosenek.
6. Ćwiczenia ruchowo-słuchowe i ruchowo-słuchowo-wzrokowe na podstawie piosenek i wierszyków oraz wzorów graficznych (liter) z publikacji "Od piosenki do literki – cz. 1 i 2".
7. Konstruowanie scenariusza zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu. 

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ: 

omówienia teoretyczne, ćwiczenia praktyczne, forma warsztatowa

ZAPISY:

Formularz zgłoszeniowy: 
www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 
P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011
Pomoc psychologiczna ofiarom wypadków komunikacyjnych.
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY



Pomoc psychologiczna ofiarom wypadków komunikacyjnych. 

 

TERMIN: 
17.05.2014 (sobota)

GODZINA:
 
10:00 - 16:00 

LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)

KOSZT: 
• 260 zł osoby uczące się 
• 310 zł osoby pracujące  
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
mgr Aneta Lutomska
*** psycholog, psychoterapeuta, certyfikowany coach, trener

ZAKOŃCZENIE:
 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU:
1. Rozpoznanie i ocena kryzysu.
- Stadia reakcji na wydarzenie o charakterze ciężkiego wypadku komunikacyjnego.
- Interwencja kryzysowa.
- Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej.
2. Cechy charakterystyczne dla osób prowadzących interwencję.
3. Śmierć nagła, niespodziewana, tragiczna i o dramatycznym przebiegu.
4. Skutki psychologiczne dla osób doświadczających zdarzenia komunikacyjnego. Syndrom ocalałego.
5. PTSD - tzw. Zespół Stresu Pourazowego - konsekwencja uczestniczenia w wydarzeniu traumatycznym.
6. Techniki stosowane w celu nawiązania kontaktu z poszkodowanym.
- Elementy rozmowy z osobą poszkodowaną.
- Przekazywanie trudnych wiadomości o śmierci.
7. Żałoba  związana  ze śmiercią nagłą i niespodziewaną.
8. Fazy zmagania się z doświadczeniem wypadku komunikacyjnego.
9. Strategie interwencyjne po wypadkach komunikacyjnych.
- Czynniki wpływające na powrót do równowagi w sytuacjach wypadków komunikacyjnych.

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik trenerskich, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach.


ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 

P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Jak zrozumieć i przeciwdziałać zjawisku agresji wśród młodzieży
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY


Jak zrozumieć i przeciwdziałać zjawisku agresji wśród młodzieży.

  

TERMIN: 
17.05.2014 (sobota)

GODZINA: 
09:00 – 15:00 


LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 (sala konferencyjna) 
- parter
 

KOSZT: 
• 260 zł osoby uczące się
• 310 zł osoby pracujące 
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy 

PROWADZĄCY: 
dr Iwona Gryniuk – Toruń 
*** psycholog, terapeuta, trener

ZAKOŃCZENIE: 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU: 
* aktualizacja

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ: 
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik terapeutycznych, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy: 
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 

P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Zachowania opozycyjno - buntownicze u młodzieży. Diagnoza i pomoc psychologiczna.
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY


Zachowania opozycyjno - buntownicze u młodzieży.
Diagnoza i pomoc psychologiczna.

  

TERMIN: 
05.04.2014 (sobota)

GODZINA: 
09:00 – 15:00 


LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 (sala konferencyjna) 
- parter
 

KOSZT: 
• 270 zł osoby uczące się
• 320 zł osoby pracujące 
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy 

PROWADZĄCY: 
dr Iwona Gryniuk – Toruń 
*** psycholog, terapeuta, trener

ZAKOŃCZENIE: 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU: 
* aktualizacja

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ: 
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik terapeutycznych, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy: 
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 

P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Metoda Dobrego Startu - sesja praktyczna.

NA FB

Jak zrozumieć i przeciwdziałać zjawisku agresji wśród młodzieży.

NA FB

Zagrożenia dla dzieci i młodzieży płynące z Internetu - pomoc psychologiczna.



WARSZTAT SZKOLENIOWY


Zagrożenia dla dzieci i młodzieży płynące z Internetu 

- pomoc psychologiczna.


TERMIN:
16.03.2014 (niedziela)

 
GODZINA: 
10:30 - 16:30 

LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)


KOSZT: 
• 260 zł osoby uczące się 
• 310 zł osoby pracujące  
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
mgr Łukasz Łagód
*** psycholog, trener

ZAKOŃCZENIE:
 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, wykładowcy - trenerzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU:
1. Internet krótka charakterystyka i historia.
2. Formy aktywności Internautów - różnorodne sposoby spędzania czasu w Sieci.
3. Najczęstsze zagrożenia płynące z niewłaściwego korzystania z Internetu - związek z rozwojem i wychowaniem.
4. Analiza aktywności internautów - doświadczenia własne.
5. Cyberprzemoc jako szczególne zagrożenie płynące z Internetu.
6. Pomoc i wsparcie dzieci i młodzieży korzystającym z zagrażających zasobów Internetu.


FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, dyskusja kierowana, prezentacje programów wsparcia dzieci i młodzieży, prezentacja przypadków

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340



P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Trening asertywności, czyli jak stać się asertywnym.



WARSZTAT SZKOLENIOWY



Trening asertywności, czyli jak stać się asertywnym.


TERMIN:
23.03.2014 (niedziela)
 
GODZINA: 
09:00 - 18:00 

LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)


KOSZT: 
• 300 zł osoby uczące się 
• 350 zł osoby pracujące  
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
dr Anita Rawa - Kochanowska
*** psycholog, trener

ZAKOŃCZENIE:
 
certyfikat na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, wykładowcy - trenerzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

PROGRAM KURSU:
1. Podstawowe informacje na temat asertywności - pozycje psychologiczne jako źródło asertywności; różnice między stylem asertywnym, agresywnym, uległym.
2. 
Mapa asertywności: obszary zachowań asertywnych i nieasertywnych uczestników warsztatu; stworzenie banku sytuacji problemowych.
3. 
Prawa człowieka wiążące się z asertywnością - implikacje praktyczne.
4. 
Ćwiczenia praktyczne:
    - asertywna odmowa,
    - radzenie sobie z krytyką,
    - asertywny monolog wewnętrzny,
    - wyrażanie własnych opinii i przekonań,
    - praca nad indywidualnymi obszarami problemowymi uczestników warsztatu.
5. 
Gdy wszystko inne zawiedzie - szczególne strategie asertywne.
6. C
zy musimy być asertywni, czy asertywność może szkodzić? - dyskusja podsumowująca.


FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik trenerskich, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach.

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340



P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

Program StART



WARSZTAT KWALIFIKACYJNY



Program "st-ART"



TERMIN: 

13 - 16.11.2014 (czwartek, piątek, sobota, niedziela)

GODZINA: 

09:00 - 18:00

LOKALIZACJA: 

Hotel "LOGOS"
ul. Akademicka 4, Lublin


KOSZT: 
• 1 300 zł osoby uczące się 
• 1 450 zł osoby pracujące
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy 

PROWADZĄCY: 
mgr Ewa Morawska
*** Certyfikowany Licencjonowany Mistrz Trenerski, posiada certyfikat mistrzowski wydany przez Barrego Glicka (G&G Consultants, USA)

*** mgr ped. opiekuńczo-wychowawczej i szkolnej, Ewa Joanna Morawska, jest pedagogiem, trenerem komunikacji interpersonalnej i jedyną w Polsce, a jedną z dwóch kobiet na świecie, promowanych przez twórców ART® jako Master Trainer (Mistrz Trenerski) Treningu Zastępowania Agresji (ART)®. Posiada certyfikat trenerski prof. A. Godsteina (Syracuse University, NY). 

ZAKOŃCZENIE: 

certyfikat zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu, pomoce dydaktyczne: „Dzienniki programu” dla nauczycieli, „Zeszyty umiejętności” dla uczniów, broszura dla rodziców pt. „Jak rodzice mogą pomóc swojemu dziecku w uczeniu się umiejętności prospołecznych”, plakaty umiejętności, nalepki umiejętności, przewodnik metodyczny dla nauczyciela, zeszyt umiejętności ucznia, informator dla rodziców i inne.

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, nauczyciele, wychowawcy, personel administracyjny szkoły, rodzice uczniów, socjoterapeuci, socjolodzy, wykładowcy - trenerzy, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m. in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

CEL:
Idea „Programu st-ART” opiera się na treningu umiejętności prospołecznych z wykorzystaniem procedur Treningu Zasętpowania Agresji (TZA – ART) sprawdzających się w dużych grupach młodzieży, dzięki czemu „Programu st-ART” może być skutecznie realizowany m. In. w klasie szkolnej (liczącej w Polsce przeciętnie 20-30 uczniów).

Model edukacyjny „Programu st-ART” obejmuje uwzględnienie wielu umiejętności, w zależności od wieku i potrzeb uczniów, m. in: wspierania zadań rozwojowych i zaspokajania potrzeb młodzieży, ułatwianie radzenia sobie z trudnościami i zapobiegania zachowaniom problemowym.

Zadaniem st-ART-u jest doskonalenie umiejętności uczniów, niezbędnych dla ich pomyślnego funkcjonowania w szkole i społeczności, zwłaszcza takich, które mogą być alternatywą zachowań niedojrzałych, agresywnych, bądź wycofujących. Realizacja tego zadania wspomaga osiągnięcie celu strategicznego, jakim jest szkoła przyjazna uczniom, ich rodzicom i nauczycielom, wychowująca młodzież na odpowiedzialnych i produktywnych członków społeczeństwa.

Adresatem „Programu st-ART” jest cała populacja uczniowska zaś realizatorami są nauczyciele (trenerzy). Typowo program jest realizowany przez wychowawców, na lekcjach wychowawczych, raz w miesiącu lub częściej. Dodatkowo ćwiczenia umiejętności mogą być przeprowadzane podczas lekcji przedmiotowych i na przerwach, jeżeli zachodzą okoliczności, które autorzy ART nazwali „chwytaniem okazji podatności na naukę”. Nauczane umiejętności są wykonywane (ćwiczone) w szkole, w domu i w środowisku rówieśniczym uczniów.

Warunkiem powodzenia programu jest odpowiednie szkolenie wychowawców klasowych w zakresie nauczania metodami behawioralnymi, a pozostałych nauczycieli i całego personelu szkolnego do współdziałania w programie oraz prowadzenie jego superwizji, okresowych konsultacji i ewaluacji.

Program jest wyposażony w pomoce dydaktyczne, takie jak plakaty umiejętności, nalepki umiejętności, przewodnik metodyczny dla nauczyciela, zeszyt umiejętności ucznia, informator dla rodziców, „Dziennik programu” otrzymuje każdy nauczyciel, realizujący program. Dziennik składa się z dwu części. Cześć pierwsza, metodyczna, zawiera wskazówki dotyczące reguł i procedur st-ART. Część druga to scenariusze kolejnych lekcji treningu umiejętności. Zeszyt umiejętności, który otrzymuje każdy uczeń, zawiera scenariusze umiejętności i miejsce na odnotowanie wykonania ćwiczeń domowych. Broszura dla rodziców pt. „Jak rodzice mogą pomóc swojemu dziecku w uczeniu się umiejętności prospołecznych” zawiera informacje o programie i wskazówki, takie jak dla trenerów transferu.

„Program st-ART” odpowiada na zapotrzebowanie szkół dotyczące takich form wychowawczo-profilaktycznych, które mogą być zintegrowane ze szkolnym programem nauczania, programem wychowawczym szkoły i szkolnym programem profilaktyki. Technicznie „Program st-ART”  postrzegamy jako dodatkowy przedmiot szkolny, posiadający własne treści, wskazówki metodyczne, pomoce dydaktyczne i realizowany w programie szkoły, podczas godzin lekcyjnych.

FORMA PROWADZENIA ZAJEĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik pracy, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach

 

ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy: 
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 
P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011
Zostań coachem! Warsztat umiejętności coachingowych
WARSZTAT SZKOLENIOWY



WARSZTAT SZKOLENIOWY



Zostań coachem!
Warsztat umiejętności coachingowych. 

 

TERMIN: 
08.06.2014 (niedziela)

GODZINA:
 
09:00 - 18:00 

LOKALIZACJA: 
Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie 
ul. Magnoliowa 8, Lublin 
sala: 019 - parter (sala konferencyjna)

KOSZT: 
• 300 zł osoby uczące się 
• 350 zł osoby pracujące  
*** cena obejmuje: udział w warsztacie, materiały dydaktyczne, certyfikat, serwis kawowy

PROWADZĄCY: 
mgr Aneta Lutomska
*** psycholog, psychoterapeuta, certyfikowany coach, trener

ZAKOŃCZENIE:
 
certyfikat coacha na licencji Psychologicznego Centrum Rozwoju zaświadczający uczestnictwo w szkoleniu 

ODBIORCY:
psycholodzy, pedagodzy, menedżerowie, wykładowcy, trenerzy, doradcy zawodowi, terapeuci, socjoterapeuci, socjolodzy, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia, osoby pracujące z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, studenci kierunków m.in: psychologia, pedagogika, socjoterapia, socjologia, wszystkie osoby zainteresowane

CEL SZKOLENIA:
wprowadzenie do coachingu, rozwijanie postawy coachingowej, doskonalenie umiejętności coacha, które umożliwi wykorzystanie go w aktualnie pełnionej roli zawodowej, a także da możliwość do podjęcia nowej roli- coacha.

PROGRAM KURSU:
1. Czym jest coaching:
- Rodzaje coachingu,
- Coaching oraz inne formy wspierania rozwoju,
- Poziomy funkcjonowania człowieka,
- Myślenie i działanie w coachingu,
- Coaching jako proces FAKT - PROBLEM - CEL,
2. Kluczowe umiejętności coacha:
- Potęga słuchania i techniki zadawania pytań,
- Opór, przeniesienie i przeciwprzeniesienie,
- Nawiązywanie relacji i otwieranie procesu coachingowego,
- Granice i mechanizmy obronne,
3. Potencjał rozwojowy:
- Definiowanie celów klienta SMART,
- Diagnoza atutów i ograniczeń,
- Koło życia, technika GROW, proces PAW, dialog wewnętrzny, techniki wizualizacyjne,
- Wartości i przekonania,
- Jedna możliwa perspektywa,
- Wykorzystywanie wyobraźni klienta i identyfikacja ograniczających przekonań,
4. Struktura sesji coachingowej:
- Kontrakt coachingowy i jego elementy,
- Zadania domowe,
- Metody oceniania „osiągnięć” i „postępów”,
- Kotwice,
5. 
Zmiana w procesie coachingu:
- Kotwiczenie pozytywnych zmian na przyszłość,
- Zakończenie procesu coachingowego - struktura ostatniej sesji coachingowej,
6. 
Mity i prawdy w coachingu:
- Etyka pracy coachingowej,
- Drogi rozwoju coacha,


FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:
wykład teoretyczny, prezentacje multimedialne, prezentacja i omówienie przypadków, prezentacja i ćwiczenie konkretnych technik trenerskich, ćwiczenia praktyczne - indywidualnie i w grupach.


ZAPISY:
Formularz zgłoszeniowy:
• www.pcrozwoju.bnx.pl (zakładka formularz zgłoszeniowy)
• e-mail: pcrozwoju@gmail.com
• tel. 509 970 340

 


P.C.R.
Psychologiczne Centrum Rozwoju
OGÓLNOPOLSKI REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH
NUMER EWIDENCYJNY 2.06/00045/2011

 

Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Brak postów.


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie